Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL CARRIER novo

PDF
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 1 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 2 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 3 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 4 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 5 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 6 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 7 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 8 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 9 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 10 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 11 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 12 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 13 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 14 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 15 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 16 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 17 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 18 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 19 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 20 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 21 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 22 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 23 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 24 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 25 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 26 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 27 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 28 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 29 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 30 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 31 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 32 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 33 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 34 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 35 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 36 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 37 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 38 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 39 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 40 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 41 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 42 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 43 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 44 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 45 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 46 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 47 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 48 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 49 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 50 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 51 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 52 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 53 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 54 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 55 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 56 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 57 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 58 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 59 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 60 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 61 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 62 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 63 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 64 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 65 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 66 - Autoline
Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL  CARRIER novo | Imagem 67 - Autoline
Está interessado no anúncio?
1/67
PDF
Preço:
sob consulta
Perguntar o preço.
Contacte o vendedor
Marca: Özmen Damper
Modelo: 55-60 m3 SCRAP METAL CARRIER
Volume: 60,372 m³
Peso líquido: 8.999,27 kg
Localização: Turquia Konya9152 km to "United States/Columbus"
Data de publicação: 25 de abr. de 2025
ID Autoline: TX14995
Descrição
Dimensões totais: 11,351 m × 2,55 m × 3,7 m
Carroçaria
Dimensões da carroçaria: 10,5 m × 2,3 m × 2,255 m
Chassi: de aço
Chassi completo
Eixos
Marca: SAF
Eixos: 3
Suspensão: pneumática/pneumática
Dimensão dos pneus: 385 / 65 R 22,5
Travões: de discos
Travões
EBS
Acumuladores de energia de travagem
Equipamento adicional
Caixa de ferramentas
Estado
Estado: novo
Informação adicional
Cor: azul escuro

Informação adicional — Semi-reboque de transporte de cereais Özmen Damper 55-60 m3 SCRAP METAL CARRIER novo

Inglês
للتواصل باللغة العربية : تلفون / واتساب / فايبر : 00905530449462 (Arabic)
For English Contact (Mob./Whatsapp/Viber) : mostrar contactos
Email: mostrar contactos
Facebook: /ozmentrailer
Instagram: /ozmentrailer
HARDOX-450 TIPPER SEMI TRAILER
Contact English Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Contact Arabic Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Email: mostrar contactos
Facebook: /ozmentrailer & Instagram: /ozmentrailer
mostrar contactos
Contact English Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Contact Arabic Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Email: mostrar contactos
Facebook: /ozmentrailer & Instagram: /ozmentrailer
mostrar contactos

A- TECHNICAL SPECIFICATIONS

H-450 3 Axle Scrap Metal Carrier Tipper Semi Trailer (SAF / BPW - DISC/DRUM BRAKE)
Manufacturer: ÖZMEN – Model Year: NEW

1- CHASSIS: Reinforced “I” Section monoblock chassis system which is pursuant to body design ; strengthened with profiles, cross members and ST-52 quality chassis construction members are welded in perfect harmony by automatic submerged welding machine. Upper and Lower Flat bars (STRENX 700 MC) . Chassis Hub Plate is (STRENX 700 MC ). Rubber mallets reinforced with steel inside are put on the surface of upper flat bar against vibrations and wearings.

2- BODY : Scrap Metal Carrier Type Tipping Body with steel lateral supports, that has Side / Front / Rear Wall Sheets with 4 mm thickness (HARDOX-450) and Floor Sheet with 5 mm thickness (HARDOX-450).

3- REAR DOOR OPENING: Swinging both sides (50% – 50%). A horizontal locking bar fitted under each door with handles extending to the rear corner pillars. Or Rear Door System based on customer requirements.

4- DIMENSIONS & VOLUME (Approx.) : External L: 11350 mm W: 2550 mm H: 3700 mm, Useful Volume: 55 cbm, (Volume From 35 m3 to 65 m3)

5- AXLE SYSTEM: 3 Pieces x 9 tons Capacity Each, Disc Brake , Single Tire SAF/BPW Brand Axle Set including (6 Pieces x Double Deck Z Type Springs, 6 Pieces x Shock Absorbers, 6 Pieces x Hangers, 2 Pieces x Axle Lifting Fixtures, 2 Pieces x Foldable Bellows, 6 Pieces x Air Suspension Bellows, 4 Pieces x Type 16/24 Brake Chambers , 2 Pieces x Type 16 Service Brake Chambers), Axle Centers : 1310 mm, Liftable front axle

6- SUSPENSION SYSTEM: Air Suspension System with SAF/BPW Suspension System Set

7- BRAKE SYSTEM: Disc Brake with WABCO brand pneumatic brake valve, WABCO EBS + RSS, 2 Pieces 80+ 60 Ltr CE certified air tanks (BEGA Brand)

8- PARK BRAKE VALVE & RAMP VALVE: Emergency stop and ramp valve (WABCO or KNORR-BREMSE Brand )

9- WEIGHING SYSTEM: VISHAY Weighing System is optional for UK

10- KING PIN: 2” E certified removable king pin at EN Norms and DIN standards with screw connection (JOST Brand)

11- LANDING GEARS: Mechanical Dual Speed 24 Tons Landing Gears (JOST Brand)

12- BUMPER: Flat-type Trailer Bumper (Optional VBG Brand Rear Bumper)

13- LATERAL PROTECTIONS: 100 mm Horizontal, E certified alloy side guards compatible with ECE R73 regulation

14- TIRES & RIMS: 6 Pieces x 385/65R22.5 Sizes Tires with Rims (PIRELLI M+S ST 01 or Equivalent Brand available in stock)

15- MUDGUARDS: 6 Pieces x Plastic mudguards with spray suppression flaps between each wheel (DOMAR Brand or Local Brand Equivalent)

16- ELECTRICAL SYSTEM: According to the EU directives 24S 24N with both 2x7 pins and 24 volt lighting system connected to 1x15 pins E socket , 2 Pieces x White marker lights on either sides at the front of the chassis, ASPÖCK brand or equivalent lighting system

17- HYDRAULIC SYSTEM: 1 Piece x GHS 175-5-6425 C Hydraulic Cyclinder/Jack (HIDROMAS GOLD SERIES or HYVA Brand) without oil tank, pump, pto and hoses.

18- ACCESSORIES: 1 Piece x Ladder in front of the tipping body, Necessary Warning Signs and Trailor Reflectors, 1 Piece x Water Tank, 1 Piece x Fire Extinguisher Holder (No Tube), 1 Piece x Wheelchock, 1 Piece x Steel or Plastic Store Box, 1 Piece x Long Mat and 2 Pieces x Short Mats, 1 Piece x Spare Tire Carrier, 6 Pieces x Plastic Mudguards, Özmen Logo and Advertisement Labels, Other standard required accessories.

19- PAINTING: Washing & Sandblasting & 2+1 coat of Acrylic Paint with customer tailored color

20- OPTIONS: Volume from 35 m3 to 60 m3, BPW Brand Drum or Disc Brake Axles, SAF Brand Drum Brake Axles, Local Brand Axle Systems, Mechanical Multi Leaf Suspension System, Double/Twin Tire Axle System, Local Brand Landing Gear and King Pin, Rear Door System Based on Customer Requirements, Vishay Weighing System, VBG Rear Bumper , Oil Tank, Extra Ladders,

Please contact from mostrar contactos for wide range of options
SCRAP METAL TIPPER SEMI TRAILER (STRAIGHT-FRAME CHASSIS)
________________________________________
Scrap Trailers, Scrap Tippers are for transportation of scrap metals, plastics, alloys and any kinds of recyling materials.
These Trailers can be modified for transportation of wood, planks, timbers and animal waste.
Internal length and depgth of tipping body can be adjusted based on actual customer requirements.

• Volume: 40-45-50-55-60-65-70-75 m3
• Gross Vehicle Weight Max. (GVW): 45.000 Kg
• Tipping Body: HARDOX-450 / HARDOX-500 TUF Wear Resistant Plate, Accordion Type Reinfroced Body Design
• Main Chassis Frame: S700 MC Quality Steel, Reinforced Design
• Axles: 22.5” Disc or Drum Brake Axles, Liftable First or Third Axle
• Suspension: Air Suspension System
• Hydraulics: 5 Stages Hydraulic Cylinders with Limit Valve System
• Brakes: ABS-EBS Braking Systems, Service and Emergency Brake Belows, CE Certifacated Brake Air Tanks
• Landing Gears: Mechanical Double Speed Landing Gears
• King Pin: 2" and/or 3.5” Removable Bolted King Pin
• Lighting: EU Brand 24 V, 2x7 and 1x15 Pins Lighting & Electrical Systems
• Tyres-Rims: Single or Double Tyres with Steel Rims, TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
• Rear Door: Manual Locking Monoblock Rear Door Openning to One Side or 2 Pcs. Doors Swinging Both Sides (50%-50%) with Pneumatic Locking Mechanism
• Others: Automatic or Manual Axle Lifting, Automatic Unloading Level (Automatic Air Below Level Adjustment During Unloading), Foldable Rear Bumper, Side Protectors, Ruber Vibration Absorbers, Equipped with All Standard Trailer Accessories, EU Vehicle Type Approval Certificate (CoC)
• Painting: Sandblasting - Primer Coating - Seconder Epoxy Coating - 2 Layers of Acrylic Painting with Customer Tailored Color
• Extra Options: Chassis KTL Protection Against Corrosion, Metallised or Galvanised Chassis Frame, Aluminium Rims, Safety Brake System, Tilt Alert, SmartBoard System, Second Axle Lifting, Manual or Automatic Tarpaulin, Pressure Manometer, Self-Steering 1st or 3rd Axle, Front Balcony, Hydraulic Rear Door, Mechanical Steel Leaf Suspension, Front Steel Oil Tank, Vishay Brand Weighing System, ADR

**All details mentioned above are for informative purpose. OZMEN reserves rights to make any change on the any information here.
PLEASE FOLLOW US FROM OUR SOCIAL MEDIA ACCOUNTS !


Contact English Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Contact French / Arabic Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Email: mostrar contactos
Facebook: /ozmentrailer & Instagram: /ozmentrailer
mostrar contactos
Contact English Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Contact Arabic Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Email: mostrar contactos
Facebook: /ozmentrailer & Instagram: /ozmentrailer
mostrar contactos
SEMI-REMORQUE BENNE À FERRAILLE (PLANCHE PLAT)
________________________________________

Les remorques à ferraille, les bennes à ferraille sont destinées au transport de ferraille, de plastiques, d'alliages et de tout type de matériaux de recyclage.
Ces remorques peuvent être modifiées pour le transport de bois, de planches, de bois et de déchets animaux.
La longueur interne et la profondeur du corps de basculement peuvent être ajustées en fonction des exigences réelles du client.

- Volume: 40-45-50-55-60-65-70-75 m3.
- Benne basculante: Plaque Résistante À L'Usure HARDOX-450 / HARDOX-500 TUF, Conception De Corps Renforcée De Type Accordéon.
- Châssis: Acier De Qualité S700 MC, Conception Renforcée.
- Essieux: Essieux de frein à disque ou à tambour de 22,5”, premier ou troisième essieu relevable.
- Suspension: Système de suspension pneumatique.
- Hydraulique: Vérins hydrauliques à 5 étages avec Système de soupape de limitation.
- Freins: Systèmes de freinage ABS-EBS, Freins de Service et d'urgence, Réservoirs d'air de frein certifiés CE.
- Trains d'atterrissage: Trains d'atterrissage Mécaniques à Double Vitesse.
- King Pin: Goupille pivotante boulonnée amovible de 2" et / ou 3,5”.
- Éclairage: Systèmes d'éclairage et électriques de marque Européenne 24 V, 2x7 et 1x15 Broches.
- Pneus-Jantes: Pneus Simples ou Doubles avec Jantes en acier. TPMS.
- Porte arrière: Ouverture manuelle de la porte arrière Monobloc à verrouillage d'un côté ou 2 Pièces. Portes Oscillant Des Deux Côtés (50% -50%) avec Mécanisme de Verrouillage Pneumatique.
- Autres: Relevage Automatique ou Manuel de l'Essieu, Niveau de Déchargement Automatique( Réglage Automatique de l'Air Sous le Niveau Pendant le Déchargement), Pare-Chocs Arrière Rabattable, Protections Latérales, Amortisseurs de Vibrations Ruber, Équipés de Tous les Accessoires de Remorque Standard, Certificat d'Homologation de Type de Véhicule EU (CoC).
- Peinture: Sablage-Revêtement d'apprêt - Revêtement Époxy Secondaire - 2 couches de peinture acrylique avec une couleur sur mesure pour le client.
- Options supplémentaires: Châssis Protection KTL Contre la Corrosion, Châssis Métallisé ou Galvanisé, Jantes en Aluminium, Système de Freinage de Sécurité, Alerte d'Inclinaison, Système SmartBoard, Levage du Deuxième Essieu, Bâche Manuelle ou Automatique, Manomètre de Pression, Autodirecteur 1er ou 3ème Essieu, Balcon Avant, Porte Arrière Hydraulique, Suspension Mécanique à Lames en Acier, Réservoir d'Huile Avant en Acier, Système de Pesage de Marque Vishay, ADR.

** Tous les détails mentionnés ci-dessus sont à titre informatif. OZMEN se réserve le droit de modifier les informations ici.
VEUILLEZ NOUS SUIVRE À PARTIR DE NOS COMPTES DE MÉDIAS SOCIAUX!

Contact English Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Contact French / Arabic Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Email: mostrar contactos
Facebook: /ozmentrailer & Instagram: /ozmentrailer
mostrar contactos
SEMIRIMORCHIO RIBALTABILE PER ROTTAMI (TELAIO PIATTO)
________________________________________

SEMIRIMORCHIO RIBALTABILE PER TRANSPORTO ROTTAME (TELAIO PIATTO)

I semirimorchi per rottami, i ribaltatori per rottami sono per il trasporto di rottami metallici, plastica, leghe e qualsiasi tipo di materiale di riciclo.
Questi rimorchi possono essere modificati per il trasporto di legno, assi di legno, legname, e rifiuti animali.

• Volume: 40-45-50-55-60-65-70-75 m3
• Peso Lordo Massimo del Veicolo (GVW): 45.000 Kg
• Corpo: Piastra Resistente All’Usura HARDOX-450 / HARDOX-500 TUF, Corpo Rinforzato a Fisarmonica
• Telaio: Acciaio di Qualità S700 MC, Design Rinforzato
• Assali: Assali con Freno a Disco o a Tamburo da 22,5”, Primo o Terzo Asse Sollevabile
• Sospensione: Sistema di Sospensione Pneumatica/ad Aria
• Idraulica: Cilindiri Idraulici a 5 Stadi con Sistema di Valvole Limitatrici
• Freni: Sistemi Frenanti ABS-EBS, Soffietti per Freni di Servizio e di Emergenza, Serbatoi Aria Freni Certificati CE
• Carelli di Atteraggio: Carelli di Atteraggio Meccanici a Doppia Velocità
• King Pin: King Pin Rimovibile Imbullonato da 2” e/o 3,5”
• Illuminazione: Sistemi Elettrici e di Illuminazione a Marchio UE 24V, 2x7 e 1x15 pin
• Gomme-Cerchi: Gomme Singoli o Doppi con Cerchi in Acciaio, TPMS
• Porta Posteriore: Porta Posteriore di Monoblocco a Chiusura Manuale con Apertura su un Lato o di due Ante con Apertura su Entrambi i Lati (50%-50%) con Meccanismo di Bloccaggio Pneumatico
• Altri: Sollevamento Automatico o Manuale dell’Asse, Livello di Scarico Automatico (Regolazione Automatica del Livello del Soffietto durante lo Scarico), Paraurti Posteriore Pieghevole, Protezione Laterali, Assorbitori di Vibrazione, Dotato di Tutti gli Accessori Standard per Rimorchi, Certificato di Approvazione del Tipo di Veicolo UE (CoC)
• Verniciatura: Sabbiatura – Rivestimento di Primer – Rivestimento Epossidico Seconder – 2 Strati di Pittura Acrilica con Colori Personalizzati
• Opzione Extra: Telaio in KTL per Protezione contro la Corrosione, Telaio Metallizzato o Telaio Galvanizzato, Cerchi in Alluminio, Sistema Frenante di Sicurezza, Avviso di Inclinazione, Sistema SmartBoard, Sollevamento di Secondo Asse, Telone Manuale o Automatico, Manometro di Pressione, Paraurti con Bloccaggio Pneumatico, Primo o Terzo Asse Autosterzante, Balcone Frontale, Porta Posteriore Idraulica, Sospensione Meccanica in Foglia d’Acciaio, Sospensione Tipo Carrello, Serbatoio Anteriore in Acciaio dell’Olio, Illuminazione a LED, Sistema di Pesatura del Marchio Vishay, ADR

** Tutti i dettagli sopra menzionati sono a scopo informativo. OZMEN si riserva il diritto di apportare modifiche alle informazioni qui.
SEGUICI SUI NOSTRI CONTI DEI SOCIAL MEDIA QUI SOTTO !


Contact English Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Contact French / Arabic Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Email: mostrar contactos
Facebook: /ozmentrailer & Instagram: /ozmentrailer
mostrar contactos
Contact English Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Contact Arabic Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Email: mostrar contactos
Facebook: /ozmentrailer & Instagram: /ozmentrailer
mostrar contactos
Contact English Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Contact Arabic Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Email: mostrar contactos
Facebook: /ozmentrailer & Instagram: /ozmentrailer
mostrar contactos

A- TECHNICAL SPECIFICATIONS

H-450 3 Axle Scrap Metal Carrier Tipper Semi Trailer (SAF / BPW - DISC/DRUM BRAKE)
Manufacturer: ÖZMEN – Model Year: NEW

1- CHASSIS: Reinforced “I” Section monoblock chassis system which is pursuant to body design ; strengthened with profiles, cross members and ST-52 quality chassis construction members are welded in perfect harmony by automatic submerged welding machine. Upper and Lower Flat bars (STRENX 700 MC) . Chassis Hub Plate is (STRENX 700 MC ). Rubber mallets reinforced with steel inside are put on the surface of upper flat bar against vibrations and wearings.

2- BODY : Scrap Metal Carrier Type Tipping Body with steel lateral supports, that has Side / Front / Rear Wall Sheets with 4 mm thickness (HARDOX-450) and Floor Sheet with 5 mm thickness (HARDOX-450).

3- REAR DOOR OPENING: Swinging both sides (50% – 50%). A horizontal locking bar fitted under each door with handles extending to the rear corner pillars. Or Rear Door System based on customer requirements.

4- DIMENSIONS & VOLUME (Approx.) : External L: 11350 mm W: 2550 mm H: 3700 mm, Useful Volume: 55 cbm, (Volume From 35 m3 to 65 m3)

5- AXLE SYSTEM: 3 Pieces x 9 tons Capacity Each, Disc Brake , Single Tire SAF/BPW Brand Axle Set including (6 Pieces x Double Deck Z Type Springs, 6 Pieces x Shock Absorbers, 6 Pieces x Hangers, 2 Pieces x Axle Lifting Fixtures, 2 Pieces x Foldable Bellows, 6 Pieces x Air Suspension Bellows, 4 Pieces x Type 16/24 Brake Chambers , 2 Pieces x Type 16 Service Brake Chambers), Axle Centers : 1310 mm, Liftable front axle

6- SUSPENSION SYSTEM: Air Suspension System with SAF/BPW Suspension System Set

7- BRAKE SYSTEM: Disc Brake with WABCO brand pneumatic brake valve, WABCO EBS + RSS, 2 Pieces 80+ 60 Ltr CE certified air tanks (BEGA Brand)

8- PARK BRAKE VALVE & RAMP VALVE: Emergency stop and ramp valve (WABCO or KNORR-BREMSE Brand )

9- WEIGHING SYSTEM: VISHAY Weighing System is optional for UK

10- KING PIN: 2” E certified removable king pin at EN Norms and DIN standards with screw connection (JOST Brand)

11- LANDING GEARS: Mechanical Dual Speed 24 Tons Landing Gears (JOST Brand)

12- BUMPER: Flat-type Trailer Bumper (Optional VBG Brand Rear Bumper)

13- LATERAL PROTECTIONS: 100 mm Horizontal, E certified alloy side guards compatible with ECE R73 regulation

14- TIRES & RIMS: 6 Pieces x 385/65R22.5 Sizes Tires with Rims (PIRELLI M+S ST 01 or Equivalent Brand available in stock)

15- MUDGUARDS: 6 Pieces x Plastic mudguards with spray suppression flaps between each wheel (DOMAR Brand or Local Brand Equivalent)

16- ELECTRICAL SYSTEM: According to the EU directives 24S 24N with both 2x7 pins and 24 volt lighting system connected to 1x15 pins E socket , 2 Pieces x White marker lights on either sides at the front of the chassis, ASPÖCK brand or equivalent lighting system

17- HYDRAULIC SYSTEM: 1 Piece x GHS 175-5-6425 C Hydraulic Cyclinder/Jack (HIDROMAS GOLD SERIES or HYVA Brand) without oil tank, pump, pto and hoses.

18- ACCESSORIES: 1 Piece x Ladder in front of the tipping body, Necessary Warning Signs and Trailor Reflectors, 1 Piece x Water Tank, 1 Piece x Fire Extinguisher Holder (No Tube), 1 Piece x Wheelchock, 1 Piece x Steel or Plastic Store Box, 1 Piece x Long Mat and 2 Pieces x Short Mats, 1 Piece x Spare Tire Carrier, 6 Pieces x Plastic Mudguards, Özmen Logo and Advertisement Labels, Other standard required accessories.

19- PAINTING: Washing & Sandblasting & 2+1 coat of Acrylic Paint with customer tailored color

20- OPTIONS: Volume from 35 m3 to 60 m3, BPW Brand Drum or Disc Brake Axles, SAF Brand Drum Brake Axles, Local Brand Axle Systems, Mechanical Multi Leaf Suspension System, Double/Twin Tire Axle System, Local Brand Landing Gear and King Pin, Rear Door System Based on Customer Requirements, Vishay Weighing System, VBG Rear Bumper , Oil Tank, Extra Ladders,

Please contact from mostrar contactos for wide range of options
Contact English Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Contact Arabic Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Email: mostrar contactos
Facebook: /ozmentrailer & Instagram: /ozmentrailer
mostrar contactos
САМОСВАЛЬНЫЕ ПОЛУПРИЦЕПЫ
САМОСВАЛЬНЫЙ ПОЛУПРИЦЕП ЛОМОВОЗ (с прямой рамой)
________________________________________

ЛОМОВОЗ (ПРЯМАЯ РАМА)
Полуприцепы ломовозы, предназначены для перевозки металлолома, пластмасс, сплавов и любых видов отходов.
Эти прицепы можно модифицировать для перевозки древесины, досок, пиломатериалов и отходов животноводства и подобных материалов.

• Внутренняя длина полуприцепа: 8,60 м – 9 м – 9,60 м – 10 м – 10,5 м – 12 м – 12,1 м – 12,2 – 12,4 м.
• Объем: 40-45-50-55-60-65-70-75 м3
• Допустимая полная масса: 45.000 кг.
• Кузов: Износостойкий лист HARDOX-450 и HARDOX 500 TUF, Конструкция усиленного корпуса типа «аккордеон»
• Рама: из высококачественной стали STRENX S700 МС.
• Осная система: 22,5” дисковые и барабанные тормоза, первая либо третья ось подъемная.
• Система подвески: Пневматическая система подвески.
• Гидравлика: 5-секционный цилиндр с ограничителем.
• Тормозная система: ABS-EBS тормозная система, стояночный и аварийный тормоз, Сертификат CE Воздушные баки
• Стойки (лапы): механические, двухскоростные лапы.
• Седельно-сцепное устройство (ССУ): съемный шкворень (на болтах) 2’’ или 3,5’’ дюймовый. TPMS
• Электрическая система: Согласно евростандартов 24 Вольт, с выходами 2х7 и 1х15 электрическая система и освещения.
• Шины и диски: Одинарный либо двойной шинный комплект со стальными дисками. TPMS
• Задняя крышка: Моноблочная с открыванием в одну сторону либо от середины вправо и влево двухдверная пневматическая запираемая крышка.
• Другое: Автоматическая либо механическая подьмная ось, автоматическое разгрузка пневмопадушек, совместимость с асфальтоукладчиком заднего складного бампера и задней оси, боковые отбойники, подушки поглощатели вибрации между кузовом и рамой, оснащен всеми стандартными принадлежностями для прицепа, а так же Сертификатом типа транспортного средства ЕС (CoC).
• Покраска: Пескоструйная обработка - Первый слой грунтовки - Второй слой эпоксидной грунтовки - 2 слоя акриловой краски с индивидуальным/желаемым цветом.
• Дополнительные опции: Специальная защита шасси KTL (Катофорез - антикоррозионная ионная краска) от коррозии, Металлизированная рама шасси, оцинкованная рама шасси, Алюминиевые диски, Тормозная установка для асфальтоукладчика, Тормозная система безопасности, Tilt Alert (сигнальные предупреждения при неравномерной выгрузки кузова), Информационный блок SmartBoard, Подъем второй оси, Автоматический или механический тент, Манометр давления, Пневматический складной бампер, Самоуправляемая 1-я или 3-я ось, Передний балкон, Гидравлическая задняя крышка, Механическая рессорная подвеска, Обратная рессорная подвеска, передний стальной масляный бак, Система взвешивания VISHAY Weighbridge.

** Все данные, упомянутые выше, предназначены для информационных целей. OZMEN оставляет за собой право вносить любые изменения в любую информацию.

Contact English Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Contact French / Arabic Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Email: mostrar contactos
Facebook: /ozmentrailer & Instagram: /ozmentrailer
mostrar contactos
HURDA DAMPERİ - HURDA DORSESİ - AKORDİYON DAMPER - AKORDEON DAMPER
________________________________________

HURDA DAMPER YARI RÖMORK

Hurda Damperi, Hurda Dorsesi her türlü hurda ve geri dönüşüm malzemesinin taşınmasında kullanılır.
Bu damperler odun, tomruk, talaş, hayvansal atık ve benzeri malzemelerin taşınması için de uyarlanabilir.

• Damper İçten uzunluk opsiyonları 8.60 m - 9 m - 9.60 m - 10 m - 10.5 m - 12 m -12.1 m - 12.2 - 12.4 m .
• Hacim: 40-45-50-55-60-65-70-75 m3
• Maks. Yasal Brüt Araç Ağırlığı (GVW): 45.000 Kg
• Damper: HARDOX-450 ve HARDOX 500 TUF İthal Aşınma Plakası, Akordeon Modeli Güçlendirilmiş Gövde
• Ana Şase: STRENX S700 MC Kalite İthal Sac, Güçlendirilmiş Tasarım
• Akslar: 22.5 Jant Disk ya da Kampana Frenli Dingiller, Birinci ya da Üçüncü Dingil Kaldırma
• Süspansiyon: Hava Süspansiyon Sistemi
• Hidrolik: 5 Kademeli Sınır Valfli Lift/Silindir
• Fren: ABS-EBS Fren Sistemi, Servis ve İmdatlı Fren Körükleri, CE Belgeli Hava Tüpleri
• Ayaklar: Mekanik Çift Hızlı Ayaklar
• King Pimi: 2" ve/veya 3.5” Ölçülerde Vidalı Sökülebilir
• Aydınlatma-Elektrik: Avrupa Standartlarında 24 Volt, 2x7 ve 1x15 Pinli Aydınlatma ve Elektrik Sistemi
• Lastik-Jant: Tek ya da Çift Lastik Çelik Jantlı Lastikler, TPMS (Lastik Basınç Kontrol Sistemi)
• Arka Kapak: Manuel Kilitlemeli Tek Yöne Açılır ya da Ortadan Sağa ve Sola Açılır 2 Kapılı Pnömatik Kilitli Model
• Diğer: Otomatik ya da Manuel Dingil Kaldırma, Otomatik Körük Boşaltma, Katlanabilir Arka Tampon, Yan Korumalıklar, Titreşim Azaltıcı Şase Üstü Kauçuklar, Tüm Standart Dorse Aksesuarları,Tip Onay Belgesi
• Boya: Kumlama – İlk Kat Astar- İkinci Kat Epoxy Astar – İstenilen Renkte 2 kat Akrilik Boya
• Ekstra Opsiyonlar: KTL (Kataforez) Kaplamalı Şase, Galvanizli ya da Metalizasyonlu Şase, Aluminyum Jantlar, Güvenlik Fren Fonksiyonu (Safety Brake Function), Devrilme Uyarıcı (Tilt Alert), SmartBoard System, İkinci Dingil Kaldırma, Manuel ya da Otomatik Çadır, Manometre, Kendinden Dümenlenebilir (Sarhoş/Serseri) Birinci ya da Üçüncü Dingil, Önde Balkon, Hidrolik Açılır Arka Kapak, Ağır Tonaj Büyük Hidrolik Lift, Mekanik Yığma Makaslı Süspansiyon, Önde Sac Yağ Tankı (TR’de standart), VISHAY Kantar Tartı Sistemi

NOT: Burada belirtilen tüm teknik bilgiler ve özellikler sadece bilgilendirme amaçlidir. Özmen Damper tüm teknik bilgi ve özelliklerde degisiklik yapma hakkina sahiptir.
SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZDAN BİZİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN !


Türkçe iletişim: mostrar contactos
Contact English Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Contact French / Arabic Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Email: mostrar contactos
Facebook: /ozmentrailer & Instagram: /ozmentrailer
mostrar contactos
САМОСВАЛЬНЫЕ ПОЛУПРИЦЕПЫ
САМОСВАЛЬНЫЙ ПОЛУПРИЦЕП ЛОМОВОЗ (с прямой рамой)
________________________________________

ЛОМОВОЗ (ПРЯМАЯ РАМА)
Полуприцепы ломовозы, предназначены для перевозки металлолома, пластмасс, сплавов и любых видов отходов.
Эти прицепы можно модифицировать для перевозки древесины, досок, пиломатериалов и отходов животноводства и подобных материалов.

• Внутренняя длина полуприцепа: 8,60 м – 9 м – 9,60 м – 10 м – 10,5 м – 12 м – 12,1 м – 12,2 – 12,4 м.
• Объем: 40-45-50-55-60-65-70-75 м3
• Допустимая полная масса: 45.000 кг.
• Кузов: Износостойкий лист HARDOX-450 и HARDOX 500 TUF, Конструкция усиленного корпуса типа «аккордеон»
• Рама: из высококачественной стали STRENX S700 МС.
• Осная система: 22,5” дисковые и барабанные тормоза, первая либо третья ось подъемная.
• Система подвески: Пневматическая система подвески.
• Гидравлика: 5-секционный цилиндр с ограничителем.
• Тормозная система: ABS-EBS тормозная система, стояночный и аварийный тормоз, Сертификат CE Воздушные баки
• Стойки (лапы): механические, двухскоростные лапы.
• Седельно-сцепное устройство (ССУ): съемный шкворень (на болтах) 2’’ или 3,5’’ дюймовый. TPMS
• Электрическая система: Согласно евростандартов 24 Вольт, с выходами 2х7 и 1х15 электрическая система и освещения.
• Шины и диски: Одинарный либо двойной шинный комплект со стальными дисками. TPMS
• Задняя крышка: Моноблочная с открыванием в одну сторону либо от середины вправо и влево двухдверная пневматическая запираемая крышка.
• Другое: Автоматическая либо механическая подьмная ось, автоматическое разгрузка пневмопадушек, совместимость с асфальтоукладчиком заднего складного бампера и задней оси, боковые отбойники, подушки поглощатели вибрации между кузовом и рамой, оснащен всеми стандартными принадлежностями для прицепа, а так же Сертификатом типа транспортного средства ЕС (CoC).
• Покраска: Пескоструйная обработка - Первый слой грунтовки - Второй слой эпоксидной грунтовки - 2 слоя акриловой краски с индивидуальным/желаемым цветом.
• Дополнительные опции: Специальная защита шасси KTL (Катофорез - антикоррозионная ионная краска) от коррозии, Металлизированная рама шасси, оцинкованная рама шасси, Алюминиевые диски, Тормозная установка для асфальтоукладчика, Тормозная система безопасности, Tilt Alert (сигнальные предупреждения при неравномерной выгрузки кузова), Информационный блок SmartBoard, Подъем второй оси, Автоматический или механический тент, Манометр давления, Пневматический складной бампер, Самоуправляемая 1-я или 3-я ось, Передний балкон, Гидравлическая задняя крышка, Механическая рессорная подвеска, Обратная рессорная подвеска, передний стальной масляный бак, Система взвешивания VISHAY Weighbridge.

** Все данные, упомянутые выше, предназначены для информационных целей. OZMEN оставляет за собой право вносить любые изменения в любую информацию.


Contact English Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Contact French / Arabic Whatsapp/Viber: mostrar contactos
Email: mostrar contactos
Facebook: /ozmentrailer & Instagram: /ozmentrailer
mostrar contactos
Importante
A presente oferta tem caráter meramente informativo. Para mais informações, queira contactar o vendedor.
Dicas sobre a compra
Dicas de segurança
Verificação do vendedor

Se decidir comprar equipamento a baixo preço, certifique-se de que contacta com o verdadeiro vendedor. Obtenha todas as informações possíveis sobre o proprietário do equipamento. Uma das formas de enganar potenciais clientes consiste em apresentarem-se como uma empresa real. Caso tenha suspeitas, informe-nos sobre as mesmas, para que possamos proceder a controlos adicionais, através do formulário destinado a transmitir comentários e opiniões.

Verificação do preço

Antes de efetuar uma compra, analise atentamente vários ofertas, para ter uma ideia do preço médio de venda do equipamento que escolheu. Se o preço da oferta que mais lhe agrada for muito inferior ao de outras ofertas idênticas, desconfie. Uma diferença de preço significativa pode indicar defeitos ocultos no equipamento ou uma tentativa de cometer atos fraudulentos por parte do vendedor.

Não compre produtos cujo preço se afaste marcadamente do preço médio de produtos similares.

Não efetue pagamentos por conta nem adquira produtos pré-pagos duvidosos. Em caso de dúvida, não receie pedir esclarecimentos e fotografias e documentação adicionais do equipamento, verificar a autenticidade de documentos e fazer perguntas.

Pré-pagamentos duvidosos

É o tipo de fraude mais comum. Vendedores desonestos podem pedir um pagamento por conta ou sinal para assegurar a "reserva" do equipamento. Desta forma, os falsos vendedores podem conseguir um elevado montante e desaparecer, deixando de contactar os compradores e ficando incontactáveis.

As variantes desta fraude podem incluir:
  • A realização do pagamento por conta com cartão
  • Não efetue qualquer pagamento por conta sem documentos que confirmem a transferência do dinheiro, caso tenha dúvidas sobre o vendedor.
  • A transferência do pagamento por conta para a conta do “administrador”
  • Um pedido desta natureza deve alertá-lo, pois é muito provavelmente sinónimo de que está a negociar com um burlão.
  • A transferência do pagamento por conta para a conta de uma empresa com o mesmo nome
  • Seja cauteloso, os burlões podem utilizar nomes de empresas muito conhecidas, aos quais introduzem alterações quase impercetíveis. Se tiver a menor dúvida quanto ao nome da empresa, não efetue qualquer transferência.
  • A substituição de dados na fatura de uma empresa real
  • Antes de efetuar uma transferência, certifique-se de que os dados indicados estão corretos e que correspondem à empresa especificada.
Detetou uma fraude?
Informe-nos
Dicas de segurança
PDF
Vende maquinaria ou veículos?
Faça-o connosco!
Anúncios similares
Preço sob consulta
Suspensão pneumática/pneumática Eixos 3
Turquia, Konya
Contacte o vendedor
Preço sob consulta
Volume 60,003 m³ Suspensão pneumática/pneumática Eixos 3
Turquia, Konya
Contacte o vendedor
€ 20.000 ≈ US$ 22.690 ≈ R$ 128.500
2025
Eixos 3
Turquia, Konya
Contacte o vendedor
Preço sob consulta
2022
Volume 50 m³ Suspensão pneumática/pneumática Eixos 3 Altura do prato de engate 1.250 mm
Turquia, Konya
Contacte o vendedor
Preço sob consulta
2024
Capacidade de carga 60.000 kg Volume 50 m³ Suspensão mola/pneumática Peso líquido 8.000 kg Eixos 3
Turquia, Konya
Contacte o vendedor
Preço sob consulta
2025
Volume 60 m³ Suspensão pneumática/pneumática Eixos 4
Turquia, Konya
Contacte o vendedor
Preço sob consulta
Volume 35 m³ Suspensão mola/pneumática Eixos 3
Turquia, Konya
Contacte o vendedor
US$ 10.000 ≈ € 8.816 ≈ R$ 56.660
2023
Capacidade de carga 60.000 kg Suspensão mola/pneumática Eixos 3
China, Jinan
Contacte o vendedor
US$ 10.000 ≈ € 8.816 ≈ R$ 56.660
2023
Capacidade de carga 40.000 kg Suspensão mola/pneumática Eixos 3
China, Jinan
Contacte o vendedor
US$ 10.000 ≈ € 8.816 ≈ R$ 56.660
2023
Capacidade de carga 60.000 kg Suspensão mola/pneumática Eixos 3
China, Jinan
Contacte o vendedor
Preço sob consulta
2025
Capacidade de carga 33.140 kg Volume 50 m³ Suspensão pneumática/pneumática Peso líquido 5.865 kg Eixos 3 Altura do prato de engate 1.200 mm
Roménia, Iași
Contacte o vendedor
€ 47.999 ≈ US$ 54.450 ≈ R$ 308.500
2023
1.000 km
Volume 54 m³ Suspensão pneumática/pneumática Peso líquido 6.350 kg Eixos 3 Altura do prato de engate 1.150 mm
Ucrânia, Kyiv
Contacte o vendedor
Preço sob consulta
2023
Capacidade de carga 20.000 kg Suspensão mola/mola Eixos 2
República Checa, Kostomlaty nad Labem
Contacte o vendedor
€ 7.500 ≈ US$ 8.507 ≈ R$ 48.200
2008
Volume 90 m³ Peso líquido 8.000 kg Eixos 3
Letônia, Riga
Contacte o vendedor
US$ 10.000 ≈ € 8.816 ≈ R$ 56.660
2023
Capacidade de carga 60.000 kg Suspensão mola/pneumática Eixos 3
China, Jinan
Contacte o vendedor
US$ 22.000 ≈ € 19.400 ≈ R$ 124.600
2022
Capacidade de carga 80.000 kg Volume 94 m³ Suspensão mola/mola Eixos 4
China, Jinan
Contacte o vendedor
Preço sob consulta
2025
Capacidade de carga 27.000 kg Volume 50 m³ Suspensão pneumática/pneumática Peso líquido 10.400 kg Eixos 3 Altura do prato de engate 1.150 mm
Ucrânia, Verkhn'odniprovs'k
Contacte o vendedor
€ 46.610 UAH 2.200.000 ≈ US$ 52.870
2023
1.000 km
Volume 55 m³ Peso líquido 6.200 kg Eixos 3
Ucrânia, Hlybochytsia
Contacte o vendedor
Preço sob consulta
2025
Volume 50 m³ Suspensão pneumática/pneumática Peso líquido 8.000 kg Eixos 3
Ucrânia, Kyiv
Contacte o vendedor